Hazırlık


Uzun süre evden uzakta kalacak biri için hazırlanmak çok zor olabiliyor, özellikle o kişi bensem... E sonuçta iki buçuk ay boyunca hiç bilmediğim yabancı bir ülkede kalacağım, neler lazım olur neler olmaz karar vermek ve ona göre bavul hazırlamak gerekiyor ki bu bavul da en fazla 25 kilo olmalı. Evet 25 kilo, hayatımı 25 kiloya sığdırmaya çalıştım. (Bir de +7 çanta tabii ama o sayılmaz.) En son 20 kiloydu... Sonuç olarak başardım sanırım ama zor oldu. Bir insanın yaşamak için ne kadar çok ıvır zıvıra ihtiyacı olduğunu anladım. Kıyafetler, ilaçlar, kişisel bakım malzemeleri, elektronik eşyalar... Gerçekten sinir bozucu onca şeyi bir araya getirip ayıklamak, karar vermek, yerleştirmek.

Şimdi ise İstanbul Ataköy’de çay bahçesinde oturmuş keyif yapıyorum kendimce... Gideceğim zamanı bekliyorum, bir yaz tatili boyunca geride bırakacaklarımı düşünüyorum. Biraz buruk bir sevinç var. Onca zaman alışık olduğum hayatı bırakmanın burukluğu ve hayatımı kurtarabilecek olmanın sevinci. Umarım bu tatil istediğim gibi olur. Geri döndüğümde herşeyi bıraktığım gibi bulacağıma eminim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Return top